КРАЩІ НОВИНКИ 2021
КРАЩІ НОВИНКИ 2020
КРАЩІ НОВИНКИ 2019 КРАЩІ НОВИНКИ 2018

Вибір мови сайту

Українська

Кошик

Кошик порожній   

Форми оплати

1. Безготівковий розрахунок.
2. Карткою (Visa, MasterCard)
3. Готівковий розрахунок.



Reklama

Каталог » Повернення товару

Гарантія Якості рослин, повернення, обмін товару, рекламація, компенсація коштів.

Розcадник PROXIMA працює згідно високих стандартів якості, тому ймовірність отримати неякісний товар мінімальна. Ми гарантуємо відповідність видових, сортових і розмірних характеристик заявлених у нас на сайті. За запитом, можемо видати наш сертифікат відповідності сорту і розміру рослини. Ми цінуємо кожного клієнта, хочемо щоб Ви були задоволені і поверталися до нас знову, тому Ми гарантуємо високий рівень приживаності рослин, АЛЕ тільки за умов дотримання всіх стандартних агротехнічних заходів по догляду для кожної рослини індивідуально (аналіз грунту і води, їх склад, властивості, кислотність, освітлення, полив, регулярні обробки ЗЗР і т.д)
Також ми гарантуємо можливість отримання кваліфікованої консультації наших агрономів щодо сортів рослин, використання, сезонного догляду, посадки, поливу, стрижки.

Ви маєте право на повернення товару і компенсацію коштів згідно закону України «Про захист прав споживачів» №1023-XII. Ми готові обміняти рослини або повернути Ваші гроші за повернений товар в таких випадках:
- від дати придбання рослин не пройшло 14 днів;
- посилка була отримана у відділенні пошти не пізніше, ніж через 3 дні після прибуття;
- помилка по сорту;
- повернення рослин здійснено в непошкодженому товарному вигляді;
- оформлена заява - аргументована рекламація;
Для цього просимо зв'язатися з нами зручним для Вас способом і оформити Вашу заявку на рекламацію:
- email - info@proxima.net.ua або VIBER 0965484990

В рекламації повинні бути вказані такі дані:
-ПІБ і номер телефону, опишіть проблему, прикріпіть фотографії рослин.
Увага! Ми намагаємось надати на сайті спектр фото рослин в різні сезони, але отримана Вами рослина може відрізнятися від фото на сайті (формувальні стрижки, кількість скелетних гілок, форма, сезонність цвітіння і т.д.) Тому, можемо вислати фото Ваших рослин перед відправкою. Після ознайомлення з рекламацією, ми в найкоротші терміни вирішимо всі питання, пов'язані з Вашою претензією.

Страховка рослин відправлених поштою (інтернет-маг.).
Всі надіслані нами посилки застраховані від ушкоджень під час транспортування на всю суму. Під час транспортування вантажу поштою, відповідальність за його цілісність, несе поштовий оператор. В інструкції по роботі з нашим інтернет-магазином ми завжди рекомендуємо перевіряти товар в присутності представника пошти, безпосередньо у відділенні при отриманні. На коробках завжди присутнє маркування «Верх / Низ», «Крихке», тому в разі пошкодження рослин, або цілісності упаковки, перевізник згідно договору страхування зобов'язаний повністю компенсувати вартість пошкодженого товару.

Команда нашого розсадника робить все можливе, щоб доставити Вам задоволення від придбаних у нас рослин. Ми відповідально підходимо до процесу співпраці, йдучи назустріч клієнтам в різноманітних проблемних ситуаціях, прагнемо стати Вашими добрими друзями і партнерами на довгі роки.


Назад